28/06/2013

1.917 nens i nenes han rebut les beques escolars de la Fundació

La Fundació Catalunya-La Pedrera va celebrar ahir, dijous 27 de juny, l’acte de lliurament de diplomes a tots els beneficiaris que s’han acollit al programa Beques Escolars durant el curs 2012-13. L’acte va tenir lloc a l’auditori de La Pedrera a les 17.30 hores i va comptar amb la presència de la Sra. Marta Lacambra, directora general de Fundació Catalunya-La Pedrera, i el Sr. Josep Menéndez, patró de la Fundació Catalunya-La Pedrera i director general de la Fundació Joan XXIII.

Enguany, un total de 277 nens i nenes han vist millorada la seva formació gràcies a les ajudes proporcionades per la Fundació Catalunya-La Pedrera. El programa, que ha arribat aquest any a la seva onzena edició és possible gràcies al treball i a la col·laboració de diverses entitats socials que actuen en alguns dels barris més desafavorits del país:

• Àrea Metropolitana de Barcelona: El Llindar (Cornellà), Fundació Marianao (Sant Boi de Llobregat), Fundació Pere Closa (Badalona), Insercoop (El Prat de Llobregat), Fundació Joan XXIII (L’Hospitalet de Llobregat) i Salesians Sant Jordi-Centre Martí-Codolar (Mataró i Barcelona, El Carmel)
  • Barcelona ciutat: Casal dels Infants del Raval (Barcelona, Ciutat Vella), Fundació ADSIS (Barcelona, Ciutat Vella i El Carmel), Fundació Comtal (Barcelona, Ciutat Vella) i Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina (Barcelona, Ciutat Vella)
  • Girona: Fundació Oscobe (Girona) i Fundació Ser.gi (Salt)
  • Lleida: Cijca-Col·lectiu d’Iniciatives Juvenils (Lleida) i Associació Prosec -Promotora Social (Lleida).
  • Tarragona: Fundació Casal L’Amic (Tarragona)

L’edat mitjana dels beneficiaris del programa és de 13 anys, tot i que trobem també nens dels 10 als 19 anys. Per gènere, un 51% són nois i un 49% són noies.

Més informació feu clic aquí