Fundació Topromi

Des de la Fundació Topromi donem resposta a la integració social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual per ajudar-los a tenir un futur millor.

La Fundació Topromi ajuda les persones amb discapacitat i/o en risc d’exclusió, oferint-los una oportunitat d’ocupació, fent-ho amb rigor, professionalitat, sostenibilitat econòmica, tracte personalitzat i respecte a les persones. Per això se'ls ofereix una atenció rehabilitadora integral a través d'un conjunt d'activitats en què participen directament i que possibiliten la seva integració social i laboral a la comunitat a la qual pertanyen.

El centre, que es va crear l'any 1982 i està al Tarragonès, acull i atén més de 80 persones diàriament. El seu repte és respondre de forma òptima a les necessitats vitals dels usuaris i treballadors, contemplant la seva individualitat i facilitant l’adquisició de noves competències personals, socials i laborals.

Av. Manel Carrasco i Formiguera, 14
43110  La Canonja, Tarragona