Fundació Topromi

Des de la Fundació Topromi donem resposta a la integració social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual per ajudar-los a tenir un futur millor.

La Fundació Topromi ajuda les persones amb discapacitat i/o en risc d’exclusió, oferint-los una oportunitat d’ocupació, fent-ho amb rigor, professionalitat, sostenibilitat econòmica, tracte personalitzat i respecte a les persones. Per això se'ls ofereix una atenció rehabilitadora integral a través d'un conjunt d'activitats en què participen directament i que possibiliten la seva integració social i laboral a la comunitat a la qual pertanyen.

El centre, que es va crear l'any 1982 i està al Tarragonès, acull i atén més de 80 persones diàriament. El seu repte és respondre de forma òptima a les necessitats vitals dels usuaris i treballadors, contemplant la seva individualitat i facilitant l’adquisició de noves competències personals, socials i laborals.

Constituïda com a Centre Especial de Treball, Topromi desenvolupa una activitat empresarial en el sector de les arts gràfiques. Des de 2017, ha incorporat una línia de negoci en l’àmbit de l’alimentació, amb l’envasat de fruita seca ecològica que comercialitza a través de la Cooperativa MANS. Aquesta activitat permet generar llocs de treball adreçats a persones joves amb dificultats.

Av. Manel Carrasco i Formiguera, 14
43110  La Canonja, Tarragona