SALA DE PREMSA

Qui som

Som una Fundació que creu en la proximitat i el dinamisme, que aposta per la innovació i l'ètica, i que vol transformar en accions el compromís amb el territori i amb la seva gent.

Una Fundació que, en definitiva, aspira a tenir un paper actiu allà on interactua amb l'objectiu de transformar per millorar, des de la complicitat, el treball i la voluntat d'assolir excel·lència.

L'edifici de la Pedrera és la seu i far d'aquesta Fundació. Des del Passeig de Gràcia, il·lumina les cinc grans àrees de treball: impuls social, cultura, territori i medi ambient, coneixement i alimentació.

Què fem

Des de les cinc àres de treball, es duen a terme projectes de transformació social, incidint en la cultura, fent costat als emprenedors, ajudant als que més ho necessiten, tenint cura del medi ambient o apostant pel coneixement.

Les cinc àrees d'actuació són: Impuls social, Cultura, Territori i medi ambient, Coneixement i Alimentació.

Equipaments

La Fundació disposa de diversos equipaments repartits per tot el territori català des d'on desenvolupa els seus projectes i les seves activitats. Entre aquests equipaments destaquen La Pedrera, Món Sant Benet, MónNatura Pirineus i MónNatura Delta.