La Pedrera

La Pedrera és la seu i el far de la Fundació. Edifici emblema de l'arquitectura de Gaudí, avui és un centre cultural de primer ordre que irradia creació i coneixement, amb un paper clau i capdavanter en la transformació de la societat.

La Casa Milà, coneguda popularment com La Pedrera, és un edifici singular, construït entre 1906 i 1912 per l’arquitecte Antoni Gaudí (1852–1926) i declarat Patrimoni Mundial de la UNESCO l’any 1984. Actualment, l’edifici és la seu de la Fundació Catalunya-La Pedrera i allotja un important centre cultural de referència a la ciutat de Barcelona pel conjunt d’activitats que organitza i pels diferents espais museístics i d’ús públic que inclou.

La Pedrera és un centre cultural reconegut internacionalment, per les exposicions i activitats que s'hi desenvolupen; però també és un emblema del modernisme (un continent en si mateix) i un espai d'aprenentatge amb un programa d'activitats educatives.

Adreça i contacte

Provença, 261-265

Horaris

De dilluns a diumenge de 9 a 18.30 h.

De l'1 de març al 4 de novembre, de dilluns a diumenge de 9 a 20 h.