SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 28/05/2018

Món Sant Benet prepara una festa familiar amb el circ i l’alimentació com a protagonistes

Quants infants serien capaços de resistir-se a una carpa blanca i vermella, una corda fluixa i/o un nas vermell de pallasso? Detalls senzills que els més petits relacionen, sense dubtar-ho, a una bona estona de sorpreses i diversió assegurada. Amb aquesta premissa i amb el circ com a eix conductor, la Fundació Catalunya La Pedrera ha programat, pel diumenge 3 de juny, la matinal familiar: “Cuinem el circ” a Món Sant Benet. Es tracta d’una jornada lúdica i participativa que vol convidar a gaudir, en família, de l’art i la màgia del circ, afegint una especial atenció a l’alimentació, un dels eixos de treball principals de Món Sant Benet.

Durant tot el matí, el dia 3 de juny, aquells que s’apropin al Prat de Món Sant Benet, en plena natura i amb vista al Monestir, podran gaudir d’espectacles, tallers de circ i de cuina i un espai de jocs pels més petits. La proposta, que inclou totes les activitats i l’accés als espectacles, té un cost de 6 euros i és gratuïta pels menors de 3 anys. L’entrada es pot adquirir a través de la pàgina web i a taquilles.

Les activitats del “Cuinem el circ”

“Cuinem el circ”, que se celebra per primera vegada, engegarà a les 11 h i s’allargarà fins a les 15 h, omplint Món Sant Benet d’espectacles i tallers vinculats a la temàtica.

11,30 h “En companyia” de circ Pistolet. Espectacle d’acrobàcies aèries i trapezi

13,00 h “Envà” d’Amer i Àfrica Circ Cia. Entre 250 kg de bales de palla, dues persones: moviment, equilibris i humor entorn les relacions humanes

I durant tota la jornada...

Circ. Per tal que els assistents puguin provar de fer malabars, jocs d’habilitat i equilibris. Un espai, format per sis petites carpes de circ amb la seva pista corresponent, a on tothom que vulgui podrà fer un tastet del món del circ.

Cuina. Al llarg del matí serà possible apropar-se a les carpes instal·lades al Prat per aprendre a fer malabars nutricionals amb unes boles molt proteíniques i altres idees divertides com:

• La bola que mola. En aquest taller s’elaboraran unes delicioses boles que ajudaran a recuperar tota l’energia que es pugui gastar saltant i ballant.
  • Els colors del circ. En aquest taller s’elaboraran una brotxeta ben refrescant amb tots els colors de la carpa del circ

Escales musicals. Espai de jocs musicals on des dels més menuts fins als més grans podran aprendre a diferenciar els sons amb uns instruments de percussió molt especials.

Taller de cuinetes. Dins d’unes boniques paradetes de mercat trobarem pa, peix, fruites, verdures, ous, pollastres, fruits secs...en fi, tot allò que es pot trobar en un gran mercat. Un espai on els més petits podran deixar volar la seva imaginació tot jugant a simular les activitats dels grans.

El compromís de la Fundació Catalunya La Pedrera

Iniciatives com les de “Cuinem el circ” busquen seguir potenciant Món Sant Benet, equipament gestionat per la Fundació Catalunya La Pedrera, com un espai cultural i un centre de coneixement de referència en el camp de l’alimentació. En aquesta línia, la Fundació Catalunya La Pedrera treballa, entre d’altres objectius, en el foment del talent, la creació i l’educació i la preservació del patrimoni natural i cultural del territori.