Premi Vanguardia de la Ciència

Aquest premi és fruit de la col·laboració entre el Grup Godó i la Fundació i té com a objectiu la promoció de l’excel·lència científica.

El premi, inspirat en l’exemple de la revista Science, que cada desembre designa un «Avenç de l’any», és honorífic i premia l’avenç científic més important de l’any a Espanya. Els lectors de La Vanguardia poden votar les investigacions finalistes que un comitè científic assessor de prestigi escull entre els projectes de recerca que s’hi presenten.

Aquest premi és una ocasió més per participar en un programa de divulgació científica d’alt nivell, en la línia que la Fundació ha desenvolupat en els últims anys, a través de la col·laboració amb una sèrie de projectes dirigits a potenciar la recerca al nostre país i la formació científica dels joves.

VII Edició dels Premis Vanguàrdia de la Ciència