Dansa Ara

Amb el cicle Dansa ara, La Pedrera s’obre a coreògrafs reconeguts i joves creadors perquè ofereixin una mostra de les seves propostes més recents.

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta el cicle Dansa Ara a La Pedrera,  un programa excepcional que combina grans coreògrafs reconeguts amb joves creadors emergent.

Un extraordinari recorregut pel bon moment creatiu de la nostra dansa. Creacions úniques, estrenes i propostes adaptades expressament per a La Pedrera, seleccionades amb la col·laboració de FiraTàrrega.

Una aposta més de la Fundació Catalunya La Pedrera pels artistes emergents i la divulgació de la creació contemporània.

Programació 2017

- VORÒNIA, de La Veronal. Site especific.
- CONSEQÜÈNCIES I ¿DÓNDE ESTOY CUANDO SOY DOS?, de Cia. Moveo. Adaptació especial per a La Pedrera.
- THE MEETING POINT, de Patricia Habchy CIA. Estrena a Barcelona.
- AL LLOC, INESPECÍFIC, de Cesc Gilabert.
- APEL·LACIÓ A LA PEDRA, de Sonia Gòmez. Site especific.

Programació 2016

- PORTLAND, de La Veronal / Curt TIMECODE, de Lali Ayguadé i Nicolás Ricchini. Adaptació especial per a La Pedrera.
- WABI-SABI, de MONS dansa. Espectacle familiar
- REM "work in progress", de Manuel Rodríguez. Estrena absoluta.
- JOVES ARA: Laila Tafur, Laura Lliteras, Ana Ramirez, Javier Guerrero i Cora Panizza. Programa emergent.
- BEST OF YOU, de La Intrusa - GANAS (Pavan), de Guillermo Weickert. Site especific.

Programació 2015

- CAPRICIS / SITE d’Àngels Margarit / Cia. Mudances. Site especific.
- A.U.R.A d'Abast elàstic. Estrena a Barcelona.
- NOVEMBRE de Roser López Espinosa Site especific.
- CONVERSA BALLADA de Sol Picó
- JOVES ARA: Joaquín Collado, Zaida Torrego i Raquel Gualtero. Programa emergent.

Programació 2014

- INCOGNITO I SABA de Lali Ayguadé.
- BIG BOUNCE/SITE SPECIFIC de Big Bouncers. Site especific.
- JOVES ARA: Daniel Fernández, María García Vera i Paloma Muñoz. Programa emergent.
- ETERNAMENT AGRAÏT de Roberto Olivan. Estrena a Barcelona.
- DANSA REAL JA! de Pere Faura. Coproducció de la Fundació Catalunya-La Pedrera

Programació 2013

- NOW-HERE MAN d'Andrés Corchero.
- CHUCK & BRUCE de Thomas Noone / Emilio Gutiérrez.
- MINIATURA / BEFORE WE FALL de Roser López Espinosa / Maria Campos Arroyo.
- JOVES ARA: Laila Tafur, Eulàlia Bergada i Judith Argomaniz & Jaiotz Osa.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69