i més música...

Paral·lelament als grans programes musicals que té la Fundació, es duen a terme d'altres concerts i activitats al voltant del món de la música com els Concerts de Nadal, el Barcelona Piano Academy i el cicle Clàssica a l'auditori a Tarragona.

La música és un dels camps en què la Fundació destaca especialment. A part dels grans programes musicals, al llarg de l'any es programen d'altres concerts destacables com les actuacions musicals en vetlles de Nadal, amb propostes musicals de diferents tipus, per a tots els públics i totes les edats.

Altres programes al voltant de la música són els Barcelona Piano Academy, els Pianos al carrer amb el Concurs Maria Canals o d'altres concerts que es duen a terme en funció de la programació.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69