Clubs patrimonials

La Pedrera ha estat distingida i forma part de les xarxes més importants de difusió i protecció del patrimoni.

UNESCO

La declaració d’un bé patrimoni de la humanitat és un privilegi i un prestigi. La Pedrera, juntament amb el Parc Güell i el Palau Güell, va ser dels primers monuments d’Espanya a ser declarats per la UNESCO Patrimoni de la Humanitat, el 1984 pel seu “valor universal excepcional”.

RUTA DEL MODERNISME

La Ruta del Modernisme de Barcelona és un itinerari per la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner i Puig i Cadafalch, que, juntament amb altres arquitectes van fer de Barcelona la capital mundial del Modernisme. Amb aquesta ruta es poden conèixer a fons impressionants palaus, cases sorprenents, el temple símbol de la ciutat i un immens hospital, i també obres més populars i quotidianes com ara farmàcies, comerços, botigues, fanals o bancs, fins a 115 obres que demostren que el Modernisme va arrelar amb força a Barcelona i que encara avui és un art viu i viscut.

RÉSEAU D’ART NOUVEAU

La xarxa europea per a l'estudi i protecció del patrimoni modernista. Més de tretze ciutats europees caracteritzades per posseir un patrimoni modernista important, formen part de la primera xarxa europea per a l’estudi, difusió i posada en valor del patrimoni modernista.

ICONIC HOUSES

ICONIC HOUSES  is the international network connecting architecturally significant houses from the 20th century that are open to the public as house museum. The platform also focuses on conservation, management, policy and cooperation.

MONUMENTA

APCECC, Asociación de Propietarios de Castillos y Edificios Catalogados de Cataluña, tiene como principal objetivo la conservación, protección y restauración del patrimonio.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69