Festa Pallasso

La Fundació vol transmetre, de forma lúdica i didàctica, l'interès pel món dels pallassos seguint el mestratge de Joan Busquets a través d'aquesta jornada que gira al voltant del món del circ.

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza des de fa set anys la Festa Pallasso! Una jornada dedicada a l’art de ser pallasso, durant la qual les famílies poden trobar en diferents espais de La Pedrera espectacles, jocs, projeccions, tallers, un racó de lectura, i moltes altres activitats.

La Festa Pallasso! és una forma d'apropar-nos a la tasca que fan els pallassos i a la seva espacial manera d'expressar-se i d'explicar-nos històries. Aquesta festa compta amb la col·laboració d'Òscar Rodríguez, company de Joan Busquets a La Puça, a qui es dedica aquest homenatge en commemoració de la seva mort.

7ª Edició: Tortell Poltrona, Patrick Mathis, Cia. La Tal, El pájaro carpintero, Activijoc i Cia. Xicana

6ª Edició: Teatre Mòbil, Sabanni, Anna Confetti, Cia. Activijoc, Cia. Red Button, Pepsicolen i Pessic de Circ

5ª Edició: La Bleda, Los Herrerita, Fes-t’ho com vulguis, Perehosta i GAAC

4ª Edició: Claret Clown, Katraska, Martademarte, Tombs creatius, Los Herrerita, GAAC, Toni Ortiz i Pepsicolen