Jornada anual de productes d’alimentació ecològics

La Fundació Catalunya-La Pedrera ha organitzat la 1a Jornada Anual de productes d’alimentació ecològics, una trobada que ha reunit els principals agents del sector.

I JORNADA ANUAL DE PRODUCTES D'ALIMENTACIÓ ECOLÒGICS

El 23 de març de 2017 la Fundació Catalunya-La Pedrera vam organitzar la 1a Jornada Anual de productes d’alimentació ecològics, una trobada que ha reunit els principals agents del sector.

A la Fundació som sensibles en aquest àmbit i ja hi tenim projectes com la Cooperativa 2147 mans. Aquesta cooperativa agrupa a dotze empreses socials catalanes del sector agroecològic que treballen amb persones amb discapacitat intel·lectual, amb trastorn mental o en risc d’exclusió social per obtenir productes ecològics, de qualitat i d’origen local.

Com a Fundació, a banda de la nostra vocació social, volem treballar i ajudar a estructurar el sector de productes d’alimentació ecològics i impregnar-lo de valors com la proximitat, la qualitat i el consum de productes de temporada.

Adam Martin, escriptor i periodista especialitzat en salut i nutrició, va conduir la jornada que va consistir en:

• Una sessió de coneixement amb diverses taules rodones amb la presència d’agents rellevants del sector.
  • Una xerrada d’Antonio Cancelo, expresident de Mondragón Corporación Cooperativa i fundador d’Eroski, sobre l’empresa i el seu compromís amb el territori.
  • La presentació de l’estudi Què busca el consumidor d’avui?,a càrrec de Kantar Wordpanel, consultora en investigació de mercats.
  • Un espai de trobada per a professionals del sector d’alimentació ecològic tant de l’entorn de la producció, com la transformació i la comercialització.

Pots escoltar aquí la Jornada anual de productes d’alimentació ecològics: