Noves escenes

Propostes singulars d'art escènic, entès com un espai divers i plural en què hi tenen cabuda el moviment, el vídeo, la paraula, els objectes o la música.

La Pedrera esdevé un espai divers i plural en què hi tenen cabuda el moviment, el vídeo, la paraula, els objectes o la música.

Noves escenes, noves mirades acull, cada any, propostes singulars d'art escènic, i es complementa amb altres activitats paral·leles que serveixen per aprofundir en el paper de l'art i la creació.

Edició 2018

- "Lo Mínimo", Cris Blanco, Guillem Mont de Palol i Jorge Dutor. Encàrrec i producció de Fundació Catalunya La Pedrera.
- "Uti et Abuti", de Roger Bernat - FFF. Encàrrec i producció de Fundació Catalunya La Pedrera.
- "Like si lloras", de Col·lectiu VVAA. Peça adaptada a l'Auditori de La Pedrera.
- "All by myself", de Alejandro Curiel.

Edició 2017

- "Landscape. el idiota y lo sublime", d’Ernesto Collado. Encàrrec i producció de Fundació Catalunya La Pedrera.
- "Granotes", d’Oriol Morales.
- "Hasta agotar existencias", de Verónica Navas Ramírez.
- "Fang", de Quim Girón. Encàrrec i producció de Fundació Catalunya La Pedrera.

Edició 2016

- “Afasians, the last conference”, de Loscorderos.sc&za!. Encàrrec i coproducció de Fundació Catalunya La Pedrera.
- “Hardheaded woman. Another piece”, de Sonia Gómez. Peça adaptada a La Pedrera.
- “Club fernando pessoa”, de Societat Doctor Alonso.
- “A house in Asia”, d’Agrupación Sr. Serrano. Premi de la Crítica de Barcelona 2014.

Edició 2015

"La máquina de la soledad", d’Oligor y Microscopía. Estrena a Barcelona
- "Much ado about nothing", de David Espinosa. Estrena a Barcelona
- "El caso del espectador", de María Jerez.
- "¿Y por qué john cage?", de Jorge Dutor i Guillem Mont de Palol.
- "Constructivo", d’Ernesto Collado i Piero Steiner.

Edició 2014

- "Ciencia_ficción", de Cris Blanco.
- "That's the story of my life", de Macarena Recuerda Shepherd.
- "Pendent de votació", de FFF/Roger Bernat.
- "Brickman brando bubble boom", d’Agrupación Sr. Serrano.

Edició 2013

- "Mi gran obra", de David Espinosa. Estrena a Barcelona.
- "Bestiari", de CaboSanRoque.
- "Fingir", de Colectivo 96º.
- "El rei de la soledat", de Playground/Xavi Bobés.
- "Taula rodona: Som una societat Fast-cult?", amb Joan Baixas, Àngels Margarit, Roger Bernat i Jorge Dutor.
- "Taula rodona: Fàbriques de creació", amb Llucià Homs, Cristina Alonso i Pere Faura.
- "Conferencia optimista: De milagros y maravillas", de Fundación Collado-Van Hoestenberghe.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 69