Dansa Ara

Amb el cicle Dansa ara, La Pedrera s’obre a coreògrafs reconeguts i joves creadors perquè ofereixin una mostra de les seves propostes més recents.

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta el cicle Dansa Ara a La Pedrera,  un programa excepcional que combina grans coreògrafs reconeguts amb joves creadors emergent.

Un extraordinari recorregut pel bon moment creatiu de la nostra dansa. Creacions úniques, estrenes i propostes adaptades expressament per a La Pedrera, seleccionades amb la col·laboració de FiraTàrrega.

Una aposta més de la Fundació Catalunya La Pedrera pels artistes emergents i la divulgació de la creació contemporània.

Edició 2017

- “Vorònia”, de La Veronal. Site especific.
- “Conseqüències i ¿dónde estoy cuando soy dos?, , de Cia. Moveo. Adaptació especial per a La Pedrera.
- “The meeting point”, de Patricia Habchy CIA. Estrena a Barcelona.
- “Al lloc, inespecífic”, de Cesc Gilabert.
- “Apel·lació a la pedra”, de Sonia Gòmez. Site especific.

Edició 2016

- "Portland", de La Veronal / Curt TIMECODE, de Lali Ayguadé i Nicolás Ricchini. Adaptació especial per a La Pedrera.
- “Wabi-sabi”, de MONS dansa. Espectacle familiar
- “Rem "work in progress", de Manuel Rodríguez. Estrena absoluta.
- Joves Ara 2016: Laila Tafur, Laura Lliteras, Ana Ramirez, Javier Guerrero i Cora Panizza. Programa emergent.
- “Best of you”, de La Intrusa
- "Ganas", de Guillermo WeickertSite especific.

Edició 2015

- "Capricis" d’Àngels Margarit / Cia. MudancesSite especific.
- "A.U.R.A" d'Abast elàstic. Estrena a Barcelona.
- "Novembre" de Roser López Espinosa Site especific.
- "Conversa ballada" de Sol Picó
- Joves Ara 2015: Joaquín Collado, Zaida Torrego i Raquel Gualtero. Programa emergent.

Edició 2014

- “Incognito i saba” de Lali Ayguadé.
- “Big Bounce/site specific” de Big Bouncers. Site especific.
- Joves Ara 2014: Daniel Fernández, María García Vera i Paloma Muñoz. Programa emergent.
- “Eternament agraït” de Roberto Olivan. Estrena a Barcelona.
- “Dansa real ja!” de Pere Faura. Coproducció de la Fundació Catalunya-La Pedrera

Edició 2013

- “Now-Here Man” d'Andrés Corchero.
- “Chuck & Bruce” de Thomas Noone / Emilio Gutiérrez.
- “Miniatura / Before we fall" de Roser López Espinosa / Maria Campos Arroyo.
- Joves Ara 2013: Laila Tafur, Eulàlia Bergada i Judith Argomaniz & Jaiotz Osa. Programa emergent.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69