Jornada anual de productes d’alimentació ecològics

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza la 2a Jornada Anual de productes d’alimentació ecològics, una trobada que reuneix els principals agents del sector.

II JORNADA ANUAL DE PRODUCTES D'ALIMENTACIÓ ECOLÒGICS

La Fundació Catalunya La Pedrera ha organitzat a Món Sant Benet la II Jornada Anual de productes d’alimentació ecològics, una trobada que reuneix els principals agents del sector.

A la Fundació som sensibles en aquest àmbit i ja hi tenim projectes com la Cooperativa social MANS. Aquesta cooperativa comercialitza els productes d’empreses socials catalanes del sector agroecològic que treballen amb persones amb discapacitat intel·lectual, amb trastorn mental o en risc d’exclusió social per obtenir productes ecològics, de qualitat i d’origen local.

Com a Fundació, a banda de la nostra vocació social, volem treballar i ajudar a estructurar el sector de productes d’alimentació ecològics i impregnar-lo de valors com la proximitat, la qualitat i el consum de productes de temporada.

Adam Martin, escriptor i periodista especialitzat en salut i nutrició, va conduir la jornada que consisteix en:

• Una conferència de Carlo Petrini, fundador del moviment Slow Food.
  • La presentació d’un estudi de mercat de Kantar Worldpanel sobre el sector d’alimentació ecològica.
  • Una taula rodona sobre perspectives, tendències i oportunitats de negoci del sector.
  • Una sessió d’intercanvi de bones pràctiques per a professionals en l’àmbit de la producció

Si vols més informació de la jornada aquí et pots descarregar el programa o pots consultar la informació enviada als mitjans de comunicació

També pots escoltar les intervencions de la I Jornada anual de productes d’alimentació ecològics, celebrada el passat 23 de març de 2017 a Món Sant Benet: