SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 01/03/2018

La Pedrera s’omple de pallassos en la celebració de la setena edició del Festa Pallasso!

L’11 de març es celebra la setena edició de l’activitat Festa Pallasso! a La Pedrera, que ret homenatge a Joan Busquets.

Tota una jornada dedicada a l’art de ser pallasso, durant la qual les famílies poden trobar moltes activitats al voltant d’aquest món.

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza, per setè any consecutiu, la Festa Pallasso a La Pedrera! El diumenge 11 de març d’11h a 19h serà un dia dedicat a l’art de ser pallasso, durant el qual les famílies poden trobar en diferents espais de La Pedrera espectacles, jocs, projeccions, tallers, un racó de lectura, i moltes altres activitats.

Festa Pallasso! és una forma d’apropar-nos al món dels pallassos i a la seva peculiar manera d’expressar-se. Amb aquesta jornada tan especial, la Fundació vol transmetre, de forma lúdica i didàctica, l’interès per l’univers dels pallassos seguint el mestratge de Joan Busquets, a qui es dedica aquest homenatge en el sisè aniversari de la seva mort. Un cop més, aquesta iniciativa -que compta amb la col·laboració d’Òscar Rodríguez, company de Joan Busquets a La Puça- converteix La Pedrera en punt de trobada per als entusiastes dels pallassos.

Durant tot el diumenge les famílies es podran dedicar a fer de pallassos i a conèixer aquest món d’una forma educativa i divertida amb la participació de Tortell Poltrona, Patrick Mathis, Cia. La Tal, El pájaro carpintero, Activijoc, Cia. Xicana i molts d’altres que ens acompanyaran durant tota la jornada.

El nostre compromís amb la societat

A la Fundació Catalunya La Pedrera ajudem les persones a construir un futur millor i més just. Per això, oferim oportunitats als que més ho necessiten, fomentem el talent, la creació i l’educació, i conservem el patrimoni natural i cultural.