SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, Dimecres, 17 Gener, 2018

Arrenca la quarta edició del cicle de converses Acció&Reflexió a La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta el cicle de diàlegs entre  personalitats destacades de la cultura i la societat catalanes.

Economia i ecologia sostenibles, les famílies d’avui, el lideratge en femení o la resiliència i l’adaptació al canvi són els temes protagonistes.

Andreu Mas-Colell, Natza Farré o David Fernández són alguns dels noms propis que debatran a Acció&Reflexió de La Pedrera.

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta la quarta edició del cicle de debats Acció&Reflexió: quatre converses entre dos experts i un moderador sobre temes d’actualitat. A l’edició de 2018 intentarem trobar resposta a les següents preguntes: El sistema econòmic s'està carregant el planeta? Com són les famílies, avui? És el lideratge en femení diferent del masculí? Com podem superar els canvis que ens preocupen? Totes les respostes, a La Pedrera.

El cicle proposa reflexionar sobre temàtiques que, per la seva universalitat, ens interpel·len a tots personalment i ens qüestionen el nostre pensament i la nostra actuació.

Ecologia i economia sostenibles. 29 de gener a les 19h.
El compromís social de l’ecologisme va més enllà d’evitar la degradació ecològica i està vinculat al progrés i la transformació social. Quines solucions a curt termini són més sostenibles i eficients?
Ramon Folch, ecòleg.
Andreu Mas -Colell, polític i economista
Modera: José Luis Gallego, periodista

Famílies, avui. 5 de febrer a les 19h.
Famílies nuclears, extenses, mononuclears, compostes, acoplades, homoparentals...El concepte de família transcendeix creences, ideologies i cultures? Quins tipus de família són avui les unitats de convivència?
Asha Miró, escriptora
Manel Delgado, antropòleg
Modela: Sílvia Cóppulo, periodista

Lideratge en femení. 12 de febrer a les 19h.
EL lideratge carismàtic i emocional va més enllà de la suma dels estereotips de rol, donats per l’educació i la cultura? Què diferencia el lideratge femení dels masculí? Quina percepció es té segons el gènere?
David Fernández, activista i periodista
Natza Farré, escriptora i comunicadora
Modera: Núria Ribó, periodista

Resiliència i adaptació als canvis. 19 de febrer a les 19h.
Els éssers humans tenen la capacitat de sortir enfortits i transformats després d’una adversitat. Quins són les mecanismes que ens ajudes a superar el canvis? Com els podem aplicar?
Isidre Esteve, pilot de ral·lis
Elsa Punset, filòsofa i divulgadora
Modera: Josep Puigbó, periodista

La Fundació Catalunya La Pedrera promou activitats culturals que fomenten les arts i el pensament i que busquen reflexionar per una societat més justa.

Amb el cicle Acció&Reflexió la Fundació treballa per aprofundir en el pensament de temes d'interès i d’actualitat. Aquest cicle és una oportunitat imprescindible per escoltar l’opinió de personalitats de la cultura i la societat catalanes i enumerar què motiva la seva reflexió i actuació.