SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, 05/07/2018

La Pedrera renova la seva audioguia per fer la visita més immersiva

Seguint amb les novetats que es van presentar al març, ara La Pedrera també actulalitza el web, que complementa amb el llançament d’un blog.

Amb aquestes millores, la Fundació Catalunya La Pedrera converteix l’experiència del visitant abans, durant i després en una vivència diferencial i suggestiva.

La Pedrera reforça la seva visita vinculada a la font d’inspiració d’Antoni Gaudí: la natura i l’emfatitza amb una audioguia immersiva. El visitant escolta el batec del cor d’un gran animal quan arriba a les golfes, com si hagués estat devorat,  o sent les forces tel·lúriques de la natura i els poemes dels guerrers quan camina pel terrat de l’edifici.  El nou sistema d’audioguia està ideat per facilitar el recorregut del visitant, ja que disposa de sensors que reconeixen automàticament on es troba el visitant i què veu en cada moment.  El nou sistema immersiu completa la concepció sensorial de la visita actual i que ja es va presentar al mes de març.

Veure vídeo de la nova audioguia.

Nova web i llançament del blog

La imatge digital de La Pedrera també s’ha renovat: nou web, més intuïtiu, amb més contingut i accessible a tothom i es complementa amb el llançament d’un blog, amb curiositats, noticies d’actualitat i per saber-ne més, amb articles d’art i tècniques.

El nou web permet planificar la visita i ampliar informació de l’obra mestra de Gaudí. A més, el contingut i la seva disposició és accessible a tothom, tant per a persones amb dificultats visuals o auditives. D’aquesta manera es millora l’experiència del visitant abans d’arribar a l’edifici. El nou blog, concebut com el canal divulgatiu de La Pedrera, permet ampliar informació de l’edifici, ja sigui per visitants que en volen saber més com per ciutadans que volen estar al dia de l’actualitat de la Casa Milà.

Amb aquestes millores, la Pedrera es posiciona com un equipament cultural i patrimonial que evoluciona, innova i lidera el mercat turístic a Barcelona.

La Pedrera, el far de la Fundació Catalunya La Pedrera

La Pedrera és la seu i el principal equipament que gestiona la Fundació Catalunya La Pedrera, una fundació privada i independent que destina tots els recursos generats per les seves activitats a projectes socials, mediambientals, educatius i culturals. Aquests projectes beneficien cada any més de 400 mil persones a tot Catalunya.

Per a més informació, contacteu amb:

Premsa Fundació Catalunya La Pedrera

Anna Bellorbí  Tel.  93 214 25 39 / 682738478