SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Barcelona, Dijous, 3 Agost, 2017

Ple absolut a les Nits d’estiu a La Pedrera

A l’equador de les Nits Pedrera ja han passat més de 4.000 persones pel concerts de Jazz al Terrat més espectacular de Gaudí

L’ocupació ha estat d’un 100% amb totes les sessions venudes amb anterioritat

Encara queden 6 caps de setmana per gaudir del millor jazz fet al nostre país juntament amb el de figures internacionals

Les Nits d’Estiu al Terrat de La Pedrera han passat l’equador amb un ple absolut durant tots els concerts pels quals ja han passat més de 4.000 persones. La resposta del públic ha estat un any més molt positiva amb un 100% d’ocupació a totes les sessions que estaven venudes amb anterioritat.

Als concerts de jazz al Terrat més espectacular de Gaudí estem gaudint del millor de les noves promeses de panorama del nostre jazz. Hores d’ara ja han passat 8 grups amb 16 concerts, entre els que destaquen la inauguració amb la Susana Sheiman & Duccio Bertini Big band, els duets amb els contrastats Albert Bover & Horacio Fumero i la virtuosa parella de joves músics Marco Mezquida & Fèlix Rossy. També hi ha tingut cabuda la música fresca i energètica d’Smack Dab i The black Barbies, l’elegància i el treball compositiu del trompetista Pol Omodes amb una proposta acompanyats d’un quartet de corda. I també hem pogut sentir els magnífics quartets, formats pels jazzman més importants de l’escena jazzística nacional, com Underpool 5 i Jose Carra.

Una diversitat de propostes i d’estils que ha connectat com mai amb el públic atret per una proposta única i màgica. El terrat, el cava, les vistes i la musica són uns complements ideals per les nits estivals.

Encara queden 6 caps de setmana, tots els divendres i dissabtes fins al 9 de setembre, per escoltar la banda sonora de les nits d’estiu de Barcelona

Les Nits d’Estiu a La Pedrera també inclouen una visita lliure a l’Espai Gaudí, un recorregut visual per l’obra del singular arquitecte, seguida d’una copa al terrat, un indret emblemàtic i suggestiu que convida a gaudir de l’arquitectura i de la ciutat.

La visita a aquest espai de formes sinuoses i gran interès arquitectònic es seguida d’una copa al terrat, un altre indret emblemàtic i suggerent que convida a viure la nit i la música.