SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet , 26/02/2018

En el marc del futur programa Study Abroad de la Fundació Catalunya La Pedrera i la URV : Estudiants de la Universitat d’Hiroshima visiten Món Sant Benet

Una quarantena d’estudiants japonesos han conegut Món Sant Benet, on s’han apropat a la nostra cuina a través d’un taller i a part de la nostra història medieval amb la visita al monestir

Un grup d’estudiants de la universitat d’Hiroshima han visitat avui Món Sant Benet en el marc del programa Study Abroad de la Fundació Catalunya La Pedrera i la Universitat Rovira i Virgili (URV). La quarantena de joves han visitat el complex de Món Sant Benet on han pogut conèixer més de prop el vincle entre Alimentació i Territori. Les principals activitats que han desenvolupat han estat un taller participatiu a la cuina de la Fundació Alícia i una visita medieval al Monestir de Món Sant Benet.

Aquesta activitat a Sant Benet forma part d’una agenda de dues setmanes on els estudiants han conegut altres indrets del patrimoni català. El programa s’ampliarà a altres universitats i s’espera rebre properament visites d’altres centres internacionals com ara la Università degli Studi di Scienze Gastronomiche, Pollenzo, Itàlia.

Campus Món Sant Benet

El proper estiu Món Sant Benet es convertirà en un campus d’estiu on acollirà estudiants d’universitats internacionals en el marc d’aquest programa. Study abroad Program in Mediterranean Diet and Health Cooking  és una activitat adreçada a públic universitari internacional, d’una setmana de durada, amb temari multidisciplinar impartit per experts de diferents centres mèdic i de recerca.

Crèdit de les imatges: Jordi Play/ Fundació Catalunya La Pedrera