SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

MónNatura Delta, 20/06/2018

La Festa dels menuts: la gran festa familiar del delta de l’Ebre

Tot un cap de setmana, dissabte 30 de juny i diumenge 1 de juliol, ple de diversió en família i en un entorn natural únic

La festa coincideix amb el sisè aniversari de l’equipament que ha preparat un cap de setmana amb activitats per a tothom al delta de l’Ebre

MónNatura Delta de l’Ebre serà l’escenari el cap de setmana del 30 de juny i 1 de juliol d’una gran festa familiar en què els nens i nenes podran gaudir d’espectacles, música, jocs i tallers infantils rodejats del paisatge, les tradicions i la gastronomia del Delta de l’Ebre.

Seguint amb la línia de l’any passat, la festa està dedicada a la natura i a l’entorn del Delta, amb tallers sobre les fascinants aus del Delta de l’Ebre, jocs de la desconeguda fauna que viu al mar, parades de productes tradicionals i moltes més propostes per divertir-se en família.

MónNatura Delta fa anys!

La Festa dels menuts coincideix amb el sisè aniversari d’aquest equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera, per al qual han passat ja més de 70.000 visitants i que convida a fer un viatge que combina terra i mar, aigua dolça i aigua salada, peixos i aus. MónNatura Delta està format per un conjunt d’espais que donen valor tant al territori com a la biodiversitat de flora i fauna que els envolta.

Com a novetat, aquesta edició comptarà amb una programació per a tot el cap de setmana!

Consulteu el programa de la festa aquí.

FESTA DELS MENUTS 2018

Dissabte 30 de juny i Diumenge 1 de juliol

Preu: Entrada 2€ (menors de 3 anys, gratuït). Vàlida pels dos dies.

Hora: de 10 h a 18 h

Lloc: MónNatura Delta de l’Ebre

Carretera del Poblenou a les Salines, s/n  43870 Amposta

Per als mitjans que vulguin assistir: confirmar a premsa@fcatalunyalapedrera.com

MónNatura Delta de l’Ebre és un gran centre pensat per entendre i gaudir la màgia del Delta

La sal, la pesca tradicional i la observació d’ocells són els tres grans fils conductors que mouen i condueixen MónNatura Delta de l’Ebre, format per un conjunt d’espais que dona valor a aquest territori i a la biodiversitat que l’envolta.

La Fundació Catalunya La Pedrera va restaurar els terrenys de les antigues salines de la Tancada, amb una superfície de 41,2 hectàrees, posant en relleu el valor mediambiental de la zona mitjançant diferents espais visitables i una proposta d’activitats lúdiques i didàctiques que permeten conèixer de prop el valor d’aquesta àrea de llacunes.

MónNatura Delta és un espai accessible per a persones amb mobilitat reduïda.

Més informació - Comunicació, Fundació Catalunya La Pedrera

premsa@fcatalunyalapedrera.com