19/07/2018

El Trio Fortuny tancarà el festival BACHcelona a La Pedrera

Trio Fortuny

La Fundació participa en el festival Bachcelona 2018  amb el concert de cloenda que se celebrarà a l’Auditori de La Pedrera amb l’actuació del Trio Fortuny el proper dimarts 24 de juliol.  El Trio Fortuny combina l'execució de peces en format de trio clàssic amb piano amb moments solístics i/o a duo rellevants amb la voluntat de mostrar la forta personalitat interpretativa dels tres integrants d’aquest conjunt de cambra de caràcter estable. Les entrades del concert es poden comprar a través del web de La Pedrera.

Des de l’any 2013 la Fundació Catalunya La Pedrera fomenta el talent jove amb el cicle Residències Musicals. El Trio Fortuny són el cellista Pau Codina, el violonista Joel Bardolet i el pianista Marc Heredia, tres joves talents que ara són músics amb carreres consolidades.