12/09/2017

S’obren les inscripcions del programa de formació científica ‘Professors i Ciència’

Professors i Ciència

Avui s’ha iniciat la inscripció a la 13a edició del Programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. En aquesta nova edició s’ofereixen 202 places de formació científica per al professorat de secundària de ciències. En total es podran realitzar 10 cursos als principals centres i institucions de recerca del país entre els mesos d’octubre i novembre del 2017.

El Programa Professors i Ciència és un programa d’excel·lència que vol contribuir a millorar la formació contínua i l’especialització del professorat perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l’objectiu d’estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

La inscripció es realitza a través de la www.professorsiciencia.cat i romandrà oberta des del 12 de setembre i fins a exhaurir places.

Cursos 13a edició Programa Professors i Ciència

• Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) – Castelldefels. El grafè: el material del futur a l'aula
  • Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) – Barcelona. El mar: un món de vida en moviment. Interacció entre processos físics i biològics, des d'una gota a l'oceà sencer.
  • Universitat de Barcelona (UB) – Barcelona. Bioquímica, fermentacions i "microworld"
  • La Salle Campus Barcelona – Barcelona. Robòtica a les aules: resolució de problemes i aprenentatge de competències científico-tècniques i socials, STEAM Social (S2TEAM)
  • Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)- Associació de Barcelona per l’Estudi i l’Aprenentatge de les Matemàtiques (ABEAM)-Barcelona. La resolució de problemes a l’aula de matemàtiques: recursos per al treball i l'avaluació.
  • Institut Químic de Sarrià (IQS) – Barcelona. Vers un ensenyament de la química basat en dades reals
  • Sincrotró ALBA - Consorci per a la Construcció, Equipament i Explotació del laboratori de Llum de Sincrotró (CELLS) - Cerdanyola del Vallès. El Sincrotró ALBA: Una llum per veure l’invisible al servei de la recerca
  • Institut de Bioenginyeria de Barcelona (IBEC) -Barcelona. La medicina regenerativa i l’enginyeria de teixits
  • Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona (CMRB) – Barcelona. Cèl·lules mare i medicina regenerativa