19/12/2017

L'Ajuntament de Sant Fruitós premia Món Sant Benet pels seus 10 anys com a model d’èxit al territori

El gerent de Món Sant Benet recollint el premi

Món Sant Benet ha estat guardonada per l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages per la seva tasca en la promoció i projecció del territori. El consistori ha volgut aprofitar que enguany l'equipament celebra els seus primers 10 anys per reconèixer el model d'èxit i d'innovació que l'ha convertit en referent en el territori i a Catalunya.

L'entrega de premis s'ha produït en l'acte anual que celebra l'Ajuntament que, enguany, ha volgut dur a terme al mateix Món Sant Benet. L'acte ha comptat amb la participació de la Directora dels Serveis Territorials del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Bàrbara Minoves i Corominas.

Món Sant Benet és un referent cultural i empresarial a Catalunya. En els seus primers 10 anys ha acollit al voltant de dos milions de persones entre visitants al monestir i participants en els centenars de congressos, celebracions i reunions que s'han dut a terme. 300.000 escolars de tots els nivells i edats han convertit el complex en una referència en educació sobre alimentació i història.
Milers de persones han gaudit de les tres propostes gastronòmiques a l'entorn del monestir. I la Fundació Alícia, instal·lada al mateix complex, ha impulsat més d'un miler de projectes orientats a millorar l'alimentació de les persones.

El gerent de Món Sant Benet, Ferran González, ha estat l'encarregat de recollir el guardó. González ha remarcat la singularitat del projecte que l'han convertit en model d'èxit i innovació al territori.

El guardó a Món Sant Benet ha estat un dels premis especials atorgats per l'Ajuntament que, enguany, ha guardonat a un total de 17 empreses de diferents sectors, entre les quals destaquen Fusteria Puigdellívol, amb 281 anys de trajectòria; Rosendo Valls, amb 115; o Boixadós Envasos Metàl·lics, amb 107.