NOTÍCIES

21/03/2018

Cloenda del curs de 'Bojos per la ciència: Economia 2018'

Foto de grup de tots els participants

L’Auditori de La Pedrera va acollir ahir l’acte de cloenda del curs de 'Bojos per l’economia' dins del programa 'Bojos per la ciència 2018' amb la participació de quatre representants de la trentena d’alumnes que han format part del programa i del Dr. Andreu Mas-Colell, president del Barcelona Institute of Science and Technology (BIST);  el Dr. Jaume Ventura, director  del Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI) i el Sr. Lluís Farrès, director de Coneixement i Recerca de la Fundació Catalunya La Pedrera.  Mas-Colell va impartir la darrera sessió amb la conferència Repartir sobre com distribuir els fruits de la cooperació.

El curs de Bojos per l'Economia ha consistit en vuit sessions sobre diferents temes que formen part de l'objecte d'estudi de l'economia impartides per grans figures de la matèria com Barbara Rossi, Marta Reynal, Rosemarie Nagel o Luigi Pascali. Adreçat a estudiants de primer i segon de batxillerat, el curs ha comptat amb 35 bojos i boges d’arreu de tota Catalunya que han estat seleccionats per formar part d’aquesta edició.

L'any 2013, la Fundació Catalunya La Pedrera va crear el programa 'Bojos per la ciència' per a l'estímul del talent científic entre els joves. Dins d'aquest programa marc, va néixer al 2014 el curs 'Bojos per l'Economia', una proposta del Centre de Recerca en Economia Internacional que compta amb el suport i la col·laboració del Departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra.