10/10/2017

Dansa Ara, creacions úniques per a La Pedrera en la nova edició del cicle

Dansa Ara a La Pedrera 2017

La dansa omplirà La Pedrera a partir del proper dijous 19 d’octubre en una nova edició del ja consolidat cicle Dansa Ara.

La Fundació Catalunya La Pedrera ha programat cinc espectacles conformant un programa excepcional que combina joves creadors emergents amb grans coreògrafs reconeguts

Les peces intenten ser una mostra de la gran diversitat de la dansa contemporània amb creacions úniques, estrenes i propostes adaptades expressament per a La Pedrera, seleccionades amb la col·laboració de Fira Tàrrega.

El cicle compta amb l’assessorament artístic de Fira Tàrrega i la col·laboració de Graner.

Programació a La Pedrera

La companyia de dansa La Veronal inaugurarà la primera sessió el dijous 19 d’octubre, en què adaptarà diferents coreografies de “Vorònia” perquè dialoguin amb l’obra de Joan Ponç -l’exposició que acull la sala d’exposicions temporals de La Pedrera fins al febrer de 2018-, tot fent en un recorregut amb el públic per la sala.

El dijous 26 la companyia Moveo presentarà un programa doble en diferents espais: “Conseqüències” i “¿Dónde estoy cuando soy dos?”.

L’estrena de Patricia Habchy serà a La Pedrera el dijous 2 de novembre sota el títol “The meeting-point”. Es tracta d’una peça preparada en residència a Fira Tàrrega gràcies al suport conjunt de la Fundació Catalunya La Pedrera i Graner.

Cesc Gelabert, un dels coreògrafs i ballarins més influents del moment, actuarà el 16 de novembre amb una peça adaptada expressament per a La Pedrera

Per tancar l’edició de Dansa Ara 2017, el dijous 23 de novembre la performer i ballarina Sonia Gómez i el músic i performer Pere Jou, s’ajuntaran en una conversa sobre les escultures d’en Miquel Blay, portades expressament des del Museu de la Garrotxa.

Més informació del Dansa Ara aquí