04/10/2017

Diumenge comença el cicle de Cinema en versió original a Tarragona

La Fundació Catalunya La Pedrera amb col·laboració de l’Associació Cultural Anima’t, inicien aquest diumenge 8 d’octubre, a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, la programació tardor/hivern del cicle de cinema en versió originalamb la pel·lícula Aquarius - Doña Clara de Kleber Mendonça Filho.

La projecció inaugural, nominada a Millor pel·lícula estrangera als Premis Cèsar 2016, està ambientada a Recife, ciutat de naixement del director Kleber Mendonça. La pel·lícula presenta a la Clara, una excrítica musical que haurà de defensar casa seva davant l’especulació immobiliària. Un relat apassionat sobre el valor de la nostra memòria sentimental.

Amb aquest cicle de cinema La Fundació Catalunya La Pedrera pretén apropar al públic produccions que han passat pels millors festivals i que no han arribat al nostre territori o no han tingut suficient distribució. La proposta té l’objectiu de complementar l’oferta cinematogràfica de la ciutat amb una programació estable de cinema de qualitat en versió original subtitulat.

Fins al pròxim 10 de desembre a l’Auditori de la Diputació de Tarragona es podran veure cada diumenge a la tarda (19 h) un total de deu pel·lícules. Els films esdevenen una bona oportunitat per gaudir, al preu de 5 euros, de produccions ben acollides per la críticaAquarius - Doña Clara (8 d’octubre), Toni Erdmann (15 d’octubre), Bacalaureat - Los exámenes (22 d’octubre), Lady Macbeth (29 d’octubre), Ah-ga-ssi - La Doncella (5 novembre), Bar Bahar (12 novembre), Hell or high water - Comanchería (19 novembre), Nocturnal Animals (26 novembre), Sparrows (3 desembre), Paterson (10 desembre). Consulta tota la programació aquí.