03/05/2018

El cicle “Noves escenes” porta a La Pedrera dues estrenes absolutes i els millors talents emergents

Noves escenes a La Pedrera 2018

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta aquest mes de maig la setena edició de “Noves escenes a La Pedrera”, una proposta que es consolida amb gran èxit mostrant la vitalitat i la diversitat de l’escena contemporània a través de propostes teatrals que barregen el moviment, la música, la paraula, el vídeo o els objectes.

Enguany el cicle Noves escenes vol arribar a més persones i fa un pas endavant en l’aposta de la Fundació Catalunya La Pedrera per donar suport a la creativitat i fomentar el talent. Per una banda, produeix les creacions d’alguns dels artistes escènics reconeguts més innovadors de casa nostra, i per l’altra, mostra les obres de brillants talents emergents en els seus primers passos en l’escena professional.

Del 10 al 31 de maig, La Pedrera acollirà quatre obres que inclouen dues estrenes absolutes i les presentacions de dues peces de joves talents emergents.

Programació a La Pedrera:

El dijous 10 de maig inicia el cicle una unió única i molt especial, la de Cris Blanco amb Guillem Mont de Palol i Jorge Dutor, que estrenen “Lo mínimo”, un encàrrec i producció de la Fundació Catalunya La Pedrera. Aquesta peça, feta expressament per a La Pedrera, s’idea des de les ganes de qüestionar gèneres.

Roger Bernat dirigeix l’espectacle de la segona sessió el dia 17 de maig amb “Uti et abuti”, estrena absoluta interpretada per Juan Navarro.

El dijous 24 de maig el Col·lectiu VVAA presenta l’obra “Like Si Lloras”, estrenada a la Sala Beckett, en aquesta ocasió adaptada per ser interpretada a la Sala Gaudí de La Pedrera. Una aposta més de la Fundació Catalunya La Pedrera per als joves i el talent.

I finalment el dijous 31 de maig tanca el cicle una jove promesa, Alejandro Curiel, amb “All by myself”, una reflexió sobre la solitud. Es tracta d’una ocasió imprescindible per veure l’artista més destacat de la nova escena.

Més informació sobre Noves escenes 2018