24/04/2018

El públic de Sant Jordi descobreix què hi ha darrere de La Pedrera

Sant Jordi a La Pedrera

Prop de 3.500 persones van visitar el pati de Passeig de Gràcia durant la diada de Sant Jordi, que es va obrir a tothom per mostrar que des de l’emblemàtic edifici de Gaudí es fa possible un futur millor.

Al llarg de tota la jornada, els visitants que van entrar a veure què s'amaga darrere La Pedrera van ser obsequiats amb un punt de llibre de La Pedrera, fet expressament per a l’ocasió, i on queda palès que La Pedrera és més que un edifici.

La Fundació Catalunya La Pedrera, que gestiona la Casa Milà, ha volgut aprofitar la diada de Sant Jordi per posar en relleu els més de 400.000 beneficiaris anuals de la fundació. Una fundació privada independent que destina tots els recursos generats per l’activitat de l’edifici a projectes socials, mediambientals i culturals.

Gràcies a aquesta tasca 2.181 persones grans han millorat la seva qualitat de vida, s’han generat 150 llocs de treball per a persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social, 5.029 joves han participat en programes de promoció científica o 63.977 persones han visitat els 26 Espais Naturals, entre d’altres.