13/09/2017

Arriba la 4a edició del Delta Birding Festival

Avui s'han presentat, a La Pedrera, la 4a edició del Delta Birding Festival; l’únic festival d’ornitologia de Catalunya que se celebrarà els propers dies 22, 23 i 24 de setembre al Delta de l’Ebre.

Més d’un centenar de propostes pensades per a totes les edats ompliran la graella del Delta Birding Festival que es desenvoluparà a MónNatura Delta, un equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera, organitzadora del Festival conjuntament amb Oryx i l’Institut Català d’Ornitologia (ICO).

Per quart any consecutiu al Delta de l’Ebre, un dels espais naturals més importants de la Mediterrània Occidental, s’ofereix un programa d’activitats ampli i atractiu amb conferències, cursos, tallers, concursossortides guiades, etc… acompanyat d’una gran fira de productes i serveis, amb més de seixanta expositors, pensats per als ornitòlegs i per a la gent que gaudeix de la natura en general.

Per primera vegada es podrà trobar al Festival la millor representació d’estands de marques de binocles i telescopis per a l’observació de la natura, i també serà punt de trobada de les marques de material fotogràfic dedicades a la fotografia de natura.

Aquesta quarta edició es presenta com la consolidació de l’únic festival ornitològic que se celebra a Catalunya, després dels 2.000 visitants en la darrera edició.

A més, continua essent l’únic festival a l’estat espanyol que destina el benefici econòmic de les entrades a projectes relacionats amb l’estudi i la conservació dels ocells i la natura. Un fet que ha destacat l'Honorable Conseller de la Sostenibilitat i Territori, Josep Rull al llarg de la presentació. Rull ha estat acompanyat durant la roda de premsa per Miquel Rafa, director de Territori i Medi Ambient de la Fundació Catalunya La Pedrera; Francesc Kirchner, director d'Oryx, i Jordi Baucells, president de l'Institut Català d'Ornitologia.