29/02/2016

Èxit absolut en la primera nit del Quartet Mèlt a La Pedrera

El grup vocal Quartet Mèlt és el nou protagonista del cicle Veus Pedrera Endins que divendres es va estrenar a La Pedrera. Es tracta d’una proposta musical que permet al públic endinsar-se en espais interiors de la Casa Milà i gaudir alhora d’un concert a cappella de la mà del Quartet Mèlt, flamants guanyadors del popular concurs “Oh Happy Day” de TV3. La sessió inaugural es va omplir de seguidors del grup i de persones que volien gaudir de la combinació de música i patrimoni modernista.

Després de l’èxit de les dues edicions anteriors, la Fundació ha posat en marxa novament aquesta singular activitat que porta per nom Veus Pedrera Endins. En aquesta tercera edició del cicle el Quartet Mèlt interpreta a capella alguns dels seus èxits: Ton pare no té nas, Papa jo vull ser torero, Royals, Muntanyes de Canigó, Ghostbusters o La gallineta, entre d’altres. Cançons tradicionals, clàssiques i modernes, com només ells poden versionar-les. Sota la direcció de Daniel Anglès, aquest concert en moviment per diferents espais de La Pedrera es converteix en una nit única en què els espectadors tenen el privilegi de tenir a la Magalí, l’Ariadna, l’Eloi i l’Oriol més a prop que mai. La seva música es combina amb l’arquitectura en un passeig vibrant per l’edifici que entrellaça sonoritats corals i els espais de La Pedrera.

Els concerts es faran tots els divendres fins al 18 de març, a les 21:00 hores del vespre. Les entrades estan exhaurides per a totes les sessions.

Més informació del cicle i el grup aquí