01/03/2018

Celebra la setena edició de la Festa Pallasso a La Pedrera

Festa Pallasso a La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera organitza, per setè any consecutiu, la Festa Pallasso a La Pedrera! El diumenge 11 de març d’11h a 19h serà un dia dedicat a l’art de ser pallasso, durant el qual les famílies poden trobar en diferents espais de La Pedrera espectacles, jocs, projeccions, tallers, un racó de lectura, i moltes altres activitats.

Festa Pallasso! és una forma d’apropar-nos al món dels pallassos i a la seva peculiar manera d’expressar-se. Amb aquesta jornada tan especial, la Fundació vol transmetre, de forma lúdica i didàctica, l’interès per l’univers dels pallassos seguint el mestratge de Joan Busquets, a qui es dedica aquest homenatge en el sisè aniversari de la seva mort. Un cop més, aquesta iniciativa -que compta amb la col·laboració d’Òscar Rodríguez, company de Joan Busquets a La Puça- converteix La Pedrera en punt de trobada per als entusiastes dels pallassos.

Durant tot el diumenge les famílies es podran dedicar a fer de pallassos i a conèixer aquest món d’una forma educativa i divertida amb la participació de Tortell Poltrona, Patrick Mathis, Cia. La Tal, El pájaro carpintero, Activijoc, Cia. Xicana i molts d’altres que ens acompanyaran durant tota la jornada.

Més informació de la VII Festa Pallasso