25/10/2017

La Fundació Catalunya La Pedrera beca 53 estudiants amb excel·lent expedient acadèmic

La Fundació Catalunya La Pedrera ha lliurat, a 53 joves, les beques corresponents a la setena edició del programa de Beques per a Màsters d’Excel·lència, que té com a objectiu reconèixer el talent, fomentar l’excel·lència i fer de Catalunya un referent en l’àmbit dels estudis de postgrau de qualitat. En aquesta edició del programa s’han atorgat 53 beques en 51 programes entre el conjunt dels màsters que s’imparteixen a Catalunya.

La selecció dels màsters d’aquesta setena edició del programa s’ha fet considerant la seva excel·lència. Tots tenen relació amb la recerca, en els àmbits de les ciències socials i jurídiques, ciències de la salut, enginyeria i arquitectura, ciències i també art i humanitats.  Els màsters són impartits en anglès i tenen vocació internacional.

Els màsters corresponen a les universitats públiques catalanes o consorcis on també participen aquestes universitats (la Barcelona GSE i l’IBEI). Les beques inclouen la totalitat de la matrícula, tant en els casos en què la durada del màster és d'un any com els de dos anys, i un ajut econòmic per als estudiants en la majoria de casos. És el propi equip coordinador del màster qui proposa les candidatures dels estudiants que optin a les beques, i la decisió es pren conjuntament entre la direcció del màster i la Fundació.

L’acte, que s’ha dut a terme a La Pedrera, ha comptat amb la presència de la Dra. Jordina Belmonte, Directora de l’ICTA - Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals i el director de l’àrea de coneixement i recerca de la Fundació Catalunya La Pedrera, Lluís Farrés.

Amb el programa de Beques per a Màsters d’Excel·lència, impulsat per la Fundació, s’ofereixen oportunitats als estudiants d’universitat que més ho necessiten, fomentant el talent, la creació i l’educació.