20/02/2018

La Fundació participa en una exposició sobre Gabriel Cualladó a Madrid

Gabriel Cualladó. París, 1962

L’exposició “Cualladó essencial. Gabriel Cualladó, fotògraf (1925-2003)”, comissariada per Antonio Tabernero, i organitzada juntament amb la Fundació Catalunya La Pedrera, es pot veure fins al 29 d’abril a la Sala Canal d’Isabel II.

La mostra ret homenatge a un dels mestres de la fotografia de la segona meitat del segle XX i proposa un recorregut per l'obra de Cualladó. Un fotògraf que sempre es va considerar amateur, la producció del qual és una de les més singulars de la fotografia, no solament per la seva dimensió poètica i per la seva extraordinària llibertat d'expressió, sinó també per la natural senzillesa amb la qual va abordar la seva interpretació del món.

L’exposició de Gabriel Cualladó es traslladarà a la sala d’exposicions temporals de La Pedrera al 2019.