11/06/2018

Més de 400.000 somnis fets realitat

Memòria d'activitats de la Fundació Catalunya La Pedrera 2017

Més de 400.000 persones s’han beneficiat durant l’any 2017 de la tasca social, cultural, educativa o mediambiental de la Fundació Catalunya La Pedrera, segons posa en relleu la memòria d’activitats “Somnis fets realitat” recentment publicada. La diversitat d’iniciatives ha permès arribar a 414.192 persones beneficiàries, dada que consolida el benefici social de la fundació per damunt de les 400.000 persones.

L’acció social de la fundació és possible gràcies als 1,4 milions de persones que el 2017 van visitar l’edifici de La Pedrera, els espais de la Xarxa d’Espais Natura o van utilitzar les instal·lacions de Món Sant Benet. “La Cooperativa MANS, la Fundació Topromi o el projecte Escoles Tàndem són algunes de les iniciatives que ens encoratgen a seguir treballant per fer créixer la Fundació Catalunya La Pedrera”, apunta Marta Lacambra, directora general de la Fundació Catalunya La Pedrera.

Més enllà de les xifres, el president de la Fundació, Germán Ramón-Cortés, posa l’èmfasi en les persones i assenyala que la memòria descriu “moltes actuacions mitjançant el desenvolupament de tretze conceptes distints per aconseguir que les persones puguin tenir un futur millor i més just que, en definitiva, és el nostre objectiu”.

Voleu saber-ne més? Consulteu la nostra Memòria 2017