24/01/2018

Món Sant Benet estrena un nou taller d’alimentació per a diabètics

Món Sant Benet estrena el proper 17 de febrer un nou taller d'alimentació durant la diabetis. Impartit pels experts de la Fundació Alícia, busca donar eines per facilitar el dia a dia i millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen diabetis.

Sota el títol "L'alimentació en la diabetis", el taller va adreçat a persones afectades per aquesta restricció alimentària i les seves famílies. De tres hores de durada, comptarà amb una primera part més teòrica en la que una dietista-nutricionista resoldrà els dubtes.

Hi haurà una demostració culinària en la qual s'ensenyarà a utilitzar nous aliments o ingredients poc coneguts que poden ser interessants per aquesta patologia; a fer ús de diferents tècniques, estris i mètodes de cocció tradicionals i altres tècniques d'avantguarda; i a fomentar la creativitat per evitar la monotonia.

Posteriorment, en la part pràctica, els participants hauran de pensar, dissenyar i cuinar algunes receptes aplicant els conceptes treballats. En tractar-se d'una activitat dinàmica s'han limitat les places del taller, pel que cal fer inscripció prèvia.

Tallers per a adults
L'alimentació en la diabetis forma part del nou cicle de tallers culinaris per a adults que va arrencar l'any passat la Fundació Catalunya La Pedrera a Món Sant Benet. En aquella ocasió, la sessió va tractar la intolerància al gluten. És previst que de cara a l'abril se' n’estreni un altre, en què s’abordaran les noves tendències culinàries.

Amb aquest cicle, la Fundació Catalunya La Pedrera consolida la seva aposta per millorar l’alimentació de les persones, amb especial atenció a les restriccions alimentàries i altres problemes de salut.

➲ Més informació i compra d'entrades