15/06/2017

La Fundació Catalunya La Pedrera participa a la #MuseumWeek

Del 19 al 25 de juny de 2017 es farà per quart any la Museum Week. Més de 3.500 museus de 58 països d’arreu del món participaran en una setmana única per compartir i intercanviar cultura, i generar conversa a l’entorn de 7 hashtags, cadascun relacionat amb un tema a l’entorn dels Museus.

En l’edició del 2017 la Museum Week es compromet amb la igualtat de gènere i per això durant tota la setmana també es podrà conversar amb l’etiqueta #WomenMW i parlar de les dones i la cultura.

Des de la Fundació Catalunya La Pedrera participem de nou perquè volem que conegueu com des de #LaPedrera treballem per les persones. Ens acompanyeu durant la #MuseumWeek?

Si ens voleu acompanyar només cal que indiqueu als vostres post (Twitter, Facebook i Instagram) el hashtag del dia i mencionar també a @PedreraFundacio a Twitter, @LaPedrera.Barcelona a Facebook i @LaPedrera_Barcelona a Instagram.

La #MuseumWeek de la Fundació es dividirà de la següent manera:

Dilluns 19: #foodMW

Dilluns comencem explicant la relació de #LaPedrera amb el menjar a #foodMW. Segur que no us imagineu que un dels sostres més espectaculars de l’edifici el podeu veure mentre us preneu un cafè o que la Gula, un dels set pecats capitals, també està representada a l’edifici.

També us explicarem com gràcies als ingressos que generem a #LaPedrera treballem perquè tothom mengi millor i també coneixereu el nou cicle de #LaPedrera on treballem la relació entre alimentació i cultura.

Dimarts 20: #sportsMW

Dimarts és el dia dels #sportsMW i coincidint que a Barcelona celebrem el 25è aniversari de la celebració de les Olimpíades del 1992 volem que conegueu la implicació de #LaPedrera en aquest esdeveniment que va marcar la història de la nostra ciutat.

També volem que conegueu com gràcies als ingressos que es generen a #LaPedrera protegim 26 territoris naturals que són d’accés lliure per a gaudir-los fent entre d’altres activitats físiques o esportives.

Dimecres 21: #musicMW

El dimecres estarà dedicat a la música i des de #LaPedrera us explicarem com impulsem el talent de joves creadors al projecte #ResidènciesMusicals, cantarem les cançons del nostre musical #UnCauMilSecrets, heu llegit bé #LaPedrera té un musical, i posarem la banda sonora de les Nits d’Estiu de Barcelona amb #NitsPedrera.

Dijous 22: #storiesMW

El dijous us explicarem totes les històries inèdites que hem anat redescobrint a través del projecte #LaPedreraInèdita. En aquesta ocasió amb una mirada de les dones que han nascut, viscut i amat en aquest edifici centenari. No us les perdeu i expliqueu-nos també les vostres històries de #LaPedrera

Divendres 23: #booksMW

La proposta de #MuseumWeek per a divendres parlarà de llibres.#LaPedrera ha estat l’escenari de molts llibres i també es publiquen molts llibres com ara els catàlegs de les nostres exposicions.

Dissabte 24: #travelsMW

El dissabte us explicarem quins objectes de #LaPedrera han vingut de lluny o les exposicions que hem tingut a l’edifici amb obres arribades des dels EUA o Escòcia.

Diumenge 25: #heritageMW

El diumenge acabarem la #MuseumWeek explicant-vos com difonem el nostre patrimoni a través d’exposicions com la que actualment hi ha al Momma de Moscou.

També coneixereu com aquest patrimoni està a l’abast de tothom a través dels nostres projectes d’accessibilitat o visites guiades per a escolars, famílies o el públic local.

I finalment us presentarem la dona que va fer possible que tinguéssim un patrimoni universal com el de La Pedrera.