01/08/2018

Nits de jazz al terrat de La Pedrera es converteix en una cita ineludible de l’estiu a Barcelona

Nits de jazz al terrat de La Pedrera

El cicle Nits de Jazz al terrat de La Pedrera, organitzat per la Fundació Catalunya La Pedrera, arriba al seu equador amb més de 4.000 assistents als 16 concerts celebrats fins ara a La Pedrera.

Des de principis de juny fins avui, el públic ha gaudit de grans actuacions com La Liceu Big Band, The Bop Collective, liderat per la talentosa saxofonista catalana afincada a Holanda, Irene Reig, o el premiat trio Oriol Roca, entre molts d’altres, en definitiva, el millor jazz jove i consolidat. A totes les actuacions s’ha penjat el cartell d’”Entrades exhaurides”.

Les nits d’estiu són Nits de jazz al terrat de La Pedrera

El terrat de La Pedrera es transforma tots els divendres i dissabtes en un escenari excepcional per gaudir de la nit a l’estiu, de les vistes a Barcelona i de la millor música en directe de l’escena del jazz actual.

Les Nits de jazz al terrat de La Pedrera comencen amb una visita lliure a l’Espai Gaudí, ubicat a les icòniques golfes de la Casa Milà, amb un recorregut visual per l’obra del arquitecte. El concert s’acompanya amb una copa al terrat, un indret emblemàtic i suggestiu que convida a viure l’arquitectura, la nit, la ciutat i la música.

Programació:

3 i 4 d’agost: Alternatilla Jazz Band

10 i 11 d’agost: Nits Underpool

Dia 10: Chivas Quartet

Dia 11: Quartet Tronik

17 i 18 d’agost: Guillermo Calliero

24 i 25 d’agost: Lluis Capdevila “Diàspora”

31 d’agost i 1 de setembre: Alba Careta Quintet

7 i 8 de setembre: Gabriel Amargant Trio