15/02/2018

MónNatura Delta reobre amb noves activitats de natura

MónNatura Delta, l’equipament de la Fundació Catalunya La Pedrera ubicat al Delta de l’Ebre, ha obert després d’unes setmanes tancat per a realitzar tasques de manteniment i millora.

La setena temporada del centre permetrà gaudir del magnífic entorn amb nous tallers i visites. El centre es consolida com un referent en les activitats relacionades amb el món de l’ornitologia i les famílies amb l’objectiu de donar a conèixer als visitants la fauna i paisatges del Delta.

Com a principals novetats del 2018 hi ha una sortida en vaixell a les Illes Columbretes, un curs d’il·lustració d’aus, un curs adreçat a nens i nenes per conèixer els ocells del Delta, un taller de rastres marins i visites guiades a l’espai protegit de l’Alfacada. Aquestes novetats s’incorporen a les activitats ja estrenades en temporades anteriors i que fan de MónNatura Delta un lloc únic per a gaudir de la natura al Delta de l’Ebre.

La Fundació Catalunya La Pedrera, a través d’equipaments com MónNatura Delta, treballa per la recuperació i la divulgació del patrimoni natural de Catalunya.