12/03/2018

La Fundació Catalunya La Pedrera acull l’acte de presentació de l’Any Guinovart

La Pedrera acull l’acte de presentació de l’Any Guinovart

La Fundació Catalunya La Pedrera col·labora amb l’Any Guinovart acollint el seu acte de presentació, més de deu anys després de la desaparició de l’artista. L’objectiu d’aquest homenatge és reviure l’obra de Josep Guinovart i projectar-la internacionalment.

Durant tot l’any 2018 diferents equipaments culturals de Catalunya organitzen exposicions i activitats emmarcades en l’Any Guinovart.

Precisament La Pedrera va acollir al 2002 l’exposició antològica  «Josep Guinovart. Obres de 1948 a 2002», que recollia part de l’obra pictòrica i escultòrica de l’artista. La mostra reunia 65 obres, dues d’elles establien un diàleg amb l’arquitectura de Gaudí.  Josep Guinovart (1927-2007) va ser un dels màxims exponents de l’avantguarda plàstica catalana de la segona meitat del segle XXI.