28/03/2018

PedreraArtlab: Concerts únics que uneixen música i arts visuals a La Pedrera

Maria Rodés al PedreraArtlab 2018

La Fundació Catalunya La Pedrera posa en escena aquest mes d’abril la tercera edició del PedreraArtlab. Un projecte laboratori de noves experiències artístiques que posa en relació els nous grups musicals de l’escena independent amb joves creadors, instituts i escoles de disciplines artístiques de referència.

El resultat final d’aquestes trobades és un cicle de concerts exclusius que es presentaran cada setmana a La Pedrera. Cada sessió d’enguany és el resultat de la interconnexió entre la música, la fotografia i diferents disciplines artístiques, fruit d’aquest procés d’investigació, innovació i creació previs.

Amb aquest cicle, la Fundació Catalunya La Pedrera té per objectiu continuar impulsant els joves creadors per tal de potenciar el talent, la creativitat i la versatilitat, apostant per una proposta única i diferencial.

El PedreraArtlab es consolida com a altaveu per als joves creadors i un treball en procés constant on, més enllà del projecte final, es posa molta incidència en els processos de treball previs, fruit d’aquesta relació entre les diverses disciplines per tal d’estimular el talent creatiu, amb especial incidència als àmbits de l’ensenyament secundari i superior.

Consulta la programació del PedreraArtlab 2018