15/12/2017

La Fundació Catalunya La Pedrera premia els millors treballs de Recerca de Batxillerat del Tarragonès. Aquests premis són organitzats pel Consell Comarcal del Tarragonès i van ser lliurats en un acte va tenir lloc al Paranimf del Rectorat de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

La Fundació Catalunya La Pedrera atorga els tres premis als Treballs de Recerca de Batxillerat i la Fundació Repsol atorga els premis a la investigació de Cicles Formatius de Grau Superior.

Els dos reconeixements estan dotats amb 850 euros per a l’alumne guanyador i 700 al seu centre; el segon premi 700 euros per a l’alumne i 700 més per al centre; i el tercer premi 550 euros a l’alumne i 700 al seu centre educatiu.

El primer premi als Treballs de Recerca atorgats per la Fundació Catalunya La Pedrera va ser per Júlia Capellades, del Col·legi Sant Pau, amb el seu treball Aloe Vera.

El segon premi va ser per Inés Fernàndez, de l’IES Vidal i Barraquer, per Un estudi de la reacció d’una espècie d’insecte bastó al moviment que l’imposa el vent ambiental.

I el tercer premi es va concedir compartit aequo entre Gerard Montagut, de l’IES Jaume I, per un estudi sobre Aerodinàmica dels Fórmula I: estudi de l’aleró posterior i Joan Marc Bondia, de l’IES Comte de Rius, per Estudi experimental de la corrosió marina dels metalls.