NOTÍCIES

18/07/2017

Sara Blanch, Adrian Blanco i Izan Rubio al Residències Musicals 2017-2018

Sara Blanch Residències Musicals a La Pedrera

La Fundació Catalunya La Pedrera reprèn a la tardor la seva proposta musical a La Pedrera per continuar esdevenint prescriptora de joves talents musicals a través d’una nova temporada del cicle Residències Musicals.

Els seleccionats per a la sisena edició són la soprano Sara Blanch, el pianista Adrian Blanco, i el guitarrista Izan Rubio. Tots ells joves catalans de reconegut talent i amb carreres emergents que actualment es troben promovent també a l'estranger.

El calendari de programació previst és, com a la temporada anterior, oferir un concert a La Pedrera cada tercer diumenge de cada mes per la tarda. Aquesta nova temporada 2017-2018 comença el 17 de setembre i acaba el 20 de maig.

D'altra banda, el cicle manté l'alternança dels residents que protagonitzaran un concert diferent cadascun d’ells per tal d’oferir al públic una temporada de concerts amb una programació més variada i atractiva. Aquest format permet als residents treballar amb més temps els seus programes i, alhora vincular-se al programa de Residències de la Fundació durant tota la temporada.

Més informació sobre la programació