Sessió de treball de la Cooperativa MANS i els seus aliats estratègics

Avui ha tingut lloc la sessió de treball del socis i col·laboradors estratègics de la Cooperativa MANS. Durant la jornada, que ha reunit un total de 100 persones a La Pedrera, s’han compartit les experiències de la xarxa de productors associats, el model d’inserció laboral de joves i persones amb dificultats, la revalorització de la pagesia catalana i les aliances estratègiques del projecte.

MANS és una iniciativa que engloba diversos actors que fan possible la seva missió. El projecte va néixer el 2011 promogut per la Fundació Catalunya La Pedrera. MANS envasa i comercialitza productes ecològics produïts pels seus socis, Fundació Molí d’en Puigvert i els Horts de Sant Benet, i els 46 integrants de la Xarxa de Productors Associats. La Fundació Topromi envasa els fruits secs del productor associat Paño Fruits; i es projecten productes transformats amb el suport de la Fundació Alícia i en col·laboració amb empreses agroalimentàries com Conserves Ferrer i Aneto.

El projecte social es du a terme en coordinació amb els Ajuntaments de Sant Vicenç dels Horts, Sant Boi de Llobregat, Navacles, Sant Fruitós de Bages o Manresa per a la derivació de joves, i amb entitats socials expertes en la inserció social i laboral de joves amb dificultats que participen activament com la Fundació Formació i Treball o la Fundació Marianao.