NOTÍCIES

30/05/2017

Torna el cicle de debats “Acció&Reflexió” dins de les Converses a La Pedrera

Acció&Reflexió cicle de debats a La Pedrera

La Fundació Catalunya-La Pedrera presenta la tercera edició del cicle de debats Acció&Reflexió amb destacades personalitats de la cultura i societat catalanes, emmarcat en les Converses a La Pedrera.

En l’edició d’enguany, que comença el 6 de juny i fins el 28, s’abordaran temes com el paisatge i la identitat cultural, el talent jove, l’envelliment programat i l’economia col·laborativa, al llarg de les quatre sessions programades. Acció&Reflexió proposa reflexionar sobre temàtiques que, per la seva universalitat, ens interpel·len a tots personalment i ens qüestionen el nostre pensament i la nostra actuació.

En les quatre sessions d'enguany comptarem amb la presència de Mercè Boada fins a Ignasi Carreras, passant per Joan Nogué, Francesc Serés, Samuel Sánchez, Ivan Bruque, Josep Santacreu i Albert Cañigueral. Joan Morales, Antoni Bassas, Elisenda Roca i Albert Closas faran de moderadors.

Amb Acció&Reflexió la Fundació Catalunya-La Pedrera té com a objectiu moure a l’acció. Treballa per aprofundir en el pensament de temes d'interès ben diversos per arribar a un gran nombre de públic. Aquest cicle és una oportunitat imprescindible per escoltar l’opinió de personalitats de profunda i intensa experiència amb les quals també es vol repassar què motiva la seva reflexió i actuació.

Tota la programació aquí