25/07/2018

Es reobre el camí del Congost de Mont-rebei

congost mont-rebei

El camí del Congost de Mont-rebei, al Pallars Jussà, es tornarà a obrir amb normalitat demà dijous 26 de juliol, un cop feta la neteja del camí, coordinada per l’Ajuntament de Sant Esteve de la Sarga amb l’ajut de la Fundació Catalunya La Pedrera i el Consell Comarcal; i la posterior valoració tècnica favorable de bombers, geòlegs i protecció civil. El camí ha estat tancat més d’una setmana degut a una esllavissada de pedres que no va causar danys personals.

A més, seguint indicacions de l’informe tècnic posterior a l’esllavissada, s’ha millorat la senyalització de la zona de cara als visitants.

El centre d’informació de la Masieta, així com l’aparcament, continuen oberts per atendre les necessitats dels visitants que hi arribin. I el servei de reserva online de l’aparcament ja funciona amb normalitat.

Aquells visitants que tinguin qualsevol dubte es poden posar en contacte amb la Fundació Catalunya La Pedrera a través del correu territori@fcatalunyalapedrera.com.