Els Màsters d’excel·lència volen posar en valor el teu talent

Què són les Beques màsters d'excel·lència?

El programa Beques màsters d’excel·lència va dirigit a estudiants graduats amb talent i vocació per la recerca. Els màster inclosos en el programa són impartits a Catalunya i majoritàriament en llengua anglesa. S’han considerat excel·lents per la seva clara orientació a la recerca, projecció internacional i professorat de prestigi.

Perfil dels candidats

Els i les candidates hauran de ser de nacionalitat espanyola i acreditar un bon expedient acadèmic. El criteri per becar l'estudiant serà l'excel·lència.

Sol·licitud i resolució

Les candidatures dels estudiants són proposades per l’equip coordinador del màster dins la universitat o institució corresponent, i la decisió es pren conjuntament entre la direcció del màster i la Fundació. Per a més informació i sol·licituds, cal adreçar-se a la direcció acadèmica de cadascun dels màsters.

Dotació de la beca

Les beques inclouen la totalitat de la matrícula i una ajuda econòmica per als estudiants, tant en els casos en què la durada del màster és d'un any com en els casos de durada superior.

Calendari
Maig
Publicació
Publicació de l’oferta de màsters