1. PRE-INSCRIPCIÓ - Cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació. Aquest formulari no confirma l'adjudicació de plaça, caldrà esperar la resposta de l'equip de reserves. S’ha d’emplenar un formulari per cada persona que es vulgui inscriure.

2. MAIL RESPOSTA – En els dies posteriors a la pre-inscripció, cada participant rebrà un correu electrònic informant-lo de l’acceptació o no de la seva sol·licitud i de com realitzar el pagament.

3. INSCRIPCIÓ – Un cop fet el pagament, cada participant rebrà un correu amb la confirmació de la inscripció. En les setmanes següents, es formalitzaran els documents específics de participació en el programa que cada participant rebrà via correu electrònic.

Dades del/de la participant
Dades del pare, mare o tutor
Ha participat en algun altre programa de la Fundació Catalunya La Pedrera?
Com ens has conegut?
(Cada participant haurà d’omplir el seu propi formulari)
FUNDACIÓ CATALUNYA LA PEDRERA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de realitzar la inscripció de l’usuari en el programa Campus Natura. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat

S’informa que les dades seran tractades per encarregats de tractament ubicats en països que garanteixen un nivell adequat de protecció de dades a l’empara d’una decisió d’adequació presa per la Comissió de la UE, de manera que no hi ha riscos en el tractament.
He llegit i accepto les condicions contingudes en la política de privacitat sobre el tractament de les meves dades per a inscriure’m al programa Campus Natura.
He llegit i accepto les bases i les condicions generals del programa Campus Natura.