Ciència Afterwork és l'espai de reflexió i diàleg sobre ciència i tecnologia de la mà dels investigadors i investigadores de casa nostra i d'arreu del món

Què és Ciència Afterwork La Pedrera Ciència?

Ciència After Work neix per ser un fòrum on debatre, discutir, conèixer i interpel·lar als científics, en la línia de ciència per la societat i amb la societat. No pretén ser només un aparador perquè els científics exposin la seva recerca, els avenços de la ciència són responsabilitat de tots i aconseguir un país ric en coneixement i recerca és missió de totes i tots. La Pedrera constitueix l’espai on poder explorar i conèixer les darreres tendències en ciència i tecnologia. Comptem amb els millors investigadors, de Catalunya i internacionals, per explicar-nos-ho fora de l’entorn acadèmic, d’una manera distesa però amb contingut d’alt nivell. Les xerrades van dirigides a tot tipus de públic, persones amb o sense formació científica però amb interès i curiositat per l’actualitat científica i tecnològica. Amb la peculiaritat que es podran adreçar preguntes als científics i també es podran proposar temes a tractar en futures trobades.