SALA DE PREMSA

< Tornar a l'índex

Món Sant Benet, 27/03/2019

Alimenta els teus sentits i aprèn a menjar millor a la 7a edició de la Festa Alícia’t

El proper dimarts 2 d’abril, a les 11,30 h, et volem convidar a descobrir les particularitats de la nova edició de la Festa Alícia’t que se celebrarà el cap de setmana del 6 i 7 d’abril a Món Sant Benet.

Tema: Roda de premsa de presentació de la Festa Alícia’t 2019

Dia: Dimarts, 2 d’abril del 2019

Hora: 11,30 h

Intervencions:

• Sra. Marta Lacambra, directora general de la Fundació Catalunya La Pedrera
  • Sr. Miquel Sàmper, Diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona
  • Sr. Toni Massanés, director de la Fundació Alícia
  • Sra. Núria May, coordinadora de la Festa Alícia’t 2019

Lloc: Fundació Alícia a Món Sant Benet.

Adreça: Camí de Sant Benet, s/n, 08272 Sant Fruitós de Bages

Món Sant Benet, 27 de març del 2019. Més de 150 activitats de cuina per a foodies, adults i famílies; un gran mercat de productes agroalimentaris de les comarques de Barcelona; diversos show cooking en directe amb xefs de prestigi; tastos guiats de productes de proximitat; un espai amb demostracions gastronòmiques; espectacles, activitats i animació infantil; visites especials al monestir; un concert amb el grup de rumba catalana Sabor de Gràcia i un espai exterior i de lleure excepcional per gaudir de l’entorn i quedar-se a dinar en família. I tot en un sol cap de setmana.

El 6 i 7 d’abril torna a Món Sant Benet la tradicional Festa Alícia’t, un intens cap de setmana ple d’activitats amb l’alimentació com a protagonista. El certamen és una iniciativa de la Fundació Catalunya La Pedrera, la Fundació Alícia i la Diputació de Barcelona que té lloc cada primavera al complex de Món Sant Benet, a la comarca del Bages.

Entrant a la setena edició, la proposta ja és esperada per famílies i foodies que troben en aquest cap de setmana un aparador únic de la cuina sana i sostenible i dels productes agroalimentaris de les comarques de Barcelona.

L’acte de presentació d’Alícia’t comptarà amb la presència de Marta Lacambra, directora general de la Fundació Catalunya La Pedrera; Miquel Sàmper, Diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona; Toni Massanés, director de la Fundació Alícia, i Núria May, coordinadora de la Festa Alícia’t 2019.

Els protagonistes de la Festa Alícia’t 2019

El focus principal de la Festa Alícia’t es posa any rere any en els seus assistents convidant-los a viure un cap de setmana excepcional que esdevé aliment per als sentits. Dues jornades plenes d’activitats lúdiques que els permeten gaudir i aprendre al mateix temps sobre alimentació, cuina i hàbits saludables.

No obstant això, enguany la Festa Alícia’t vol tenir també uns altres protagonistes. Es tracta dels cuiners de la Fundació que dia rere dia i amb la combinació de coneixement, constància, recerca i voluntat personal aconsegueixen assolir reptes i endegar projectes que apropen la cuina a tothom i milloren la qualitat de vida de les persones. Xefs de trajectòria contrastada que darrere els fogons treballen una cuina allunyada dels focus mediàtics i amb una clara vocació de transmissió de coneixement i canvi social.

En aquest sentit, enguany més que mai, els cuiners surten de la cuina central d’Alícia per compartir amb els assistents el seu coneixement i experiències que van des dels fogons del Bulli a la selecció australiana de futbol.

Premsa Fundació Catalunya-La Pedrera

Alba Tosquella Tel. 93 214 25 35 / 625 36 55 60