Gestió d'hàbitats

Durant el 2011 es va celebrar l’Any Internacional dels Boscos, declarat per l’ONU, i la Fundació s’hi va adherir impulsant un conjunt d’iniciatives, entre les quals destaquem:

• «Per què ens convé tenir cura dels boscos?», fullet divulgatiu editat en col·laboració amb UNESCOCAT per difondre la importància dels boscos i la seva gestió en el món d’avui en dia.
  • «Avaluació dels recursos forestals mundials 2010», traducció al català dels principals resultats de l’informe emès per la FAO.
  • «Boscos»: 13 programes de 25 minuts cadascun, on cada setmana es proposa una ruta pels boscos de Catalunya de la mà del Dr. Martí Boada i es coneix un tipus d’arbre en particular. Els rodatges s’han fet en bona part dels nostres espais naturals forestals, que són alguns dels actius més importants de la Fundació.